vazena pani Radano.obracim se na vas s ocekavanim aspon nejake pomoci z moji nastale situace.chtel bych se rozvest s moji manzelkou ktera me podvedla jiz opakovane a nechce nastalou situaci resit zadnym zpusobem.presto ze na ni apeluju a snazim se o vsem mluvit nema zajem cokoliv resit.tvrdi ze se rozvest nechce ze by toho mohla litovat a neustale opakuje ze me ma rada a neciti ke me nenavist ale sexualne se mnou zit nechce presto ze jsem ochoten na celou vec zapomenout a zacit znovu od zacatku i kdyz je nas vztah v takove situaci ze zarlive sceny plne podezirani a neduvery jsou pomalu na dennim poradku a hlavne oboustrane.nevim jak mam v takove situaci postupovat protoze me neustale udrzuje tento stav v nejake nadeji a doufani ze se to urcite musi zlomit a bude to lepsi a my budeme zit jako cela rodina ktera miluje sveho syna a dela vse pro to aby z nej vychovala lepsiho cloveka nez jsou jeho rodice.omlouvam se ze me psani vypada chaoticky ale me pripada ze cely muj zivot je posledni dobou chaoz ze ktereho se nemohu dostat a proto vas zadam o radu.dekuji

Milá Veroniko, chápu, že je to pro vás velmi náročné období. I při čtení vašich řádku si vzpomenu na moudrá slova Dr.Plzáka: Snoubenci by si po půl roce nejpozději po roce měli uzavřít manželství nebo se rozejít. V současnosti sice nepopulární názor, ale ne neopodstatněný. To je jedna část vašeho příběhu, další souvisí s individuálním vnitřním stavem vašeho přítele, který si musí uchopit on (pro něj by bylo vhodné zajít na konzultaci k psychoterapeutovi…) Vám mohu poradit, abyste přenesla pozornost k sobě, využila čas na činnosti, které vás baví, péči o sebe… a nějaký čas vyčkala…mmj. nepřehlédla, co vše se ve vás odehrává… a dál…?…