Dobrý den, mám 31letou dceru, VŠ-učí na univerzitě, "našlápnuta" dobrá kariéra- pracovně velmi úspěšná, s vlastním bytem, finančně zabezpečená. Už 4 roky chodí s svobodným mužem – sezónním dělníkem, zatížen hypotékou na svůj dům.Vztah je jako na kolotči, scházení x rozcházení, on je k ní nechová nikterak pěkně, na dovolenou jezdí každý zvlᚍ-no divné. Přestože jemu jen 34 let…do pevného vztahu jít nechce a dítě taky ne. Dcera tuší, že jí tikají biolog. hodiny, ale neudělá rázný řez- rozchod a hledání nového partnera. Můj problém je v tom, že se tímto trápím, jak to dcera "vede",,,že nemyslí na normální vztah, rodinu apod. jako každá v jejím věku. Ať si 100x říkám, že je dospělá a sama si věci řeší …..pořád mi to leží v hlavě. Manžel radí ať jí svůj názor neříkám, ale ráda bych ji na rovinu řekla, cosi o vztahu myslím – otevřela jí oči(což by ona slyšet asi nechtěla).Co vy na to? Děkuji za odpověď.

Milá Álo, tak, vaše hlava ví, že každý svůj řídí sám. Vy samozřejmě můžete dceři říci, co si o tom myslíte, ale taky dodejte, že respektujete její rozhodnutí a její způsob života, protože si ho vybírá. Svým způsobem je to vaše bolest z toho, že dcera žije jinak, než byste si přála… Pustte tu představu a přejte ji ze srdce to, co si ona vybírá. Kdyby to ona chtěla jinak, bude to jinak. Pokud ona tápe a sbírá odvahu, podpořte ji. Držím palce.