Dobrý den.Chci se zeptat jesti se mi dá pomoct s tímto problemem.Měl sem přítelkyni kterou miluju a udělal bych pro ní první poslední,jenže…Dřív sem jí několikrat podved když sem byl pod vlivem alkoholu,když na to přišla odpustila mi.Vážil sem si toho ani sem nedokázal popsat slovy jako moc.Po čase sem ale ovšem na sobě zpozoroval,že prostě musím psát ostatním holkám a bavit se snimi například o sexu.Když moje bývalá přítelkyně se mě zeptala,jestli nemám něco co bych jí měl říct,několikrat za sebou jsem jí opakovaně lhal.Sám moc dobře vím,že sem neměl vést s nikym debaty o takovejch tematech a už vubec sem neměl zapírat o poslední chvíle.Prostě jsem na sobě zpozoroval,že sem chorobný lhář a partner který si žádnou nezaslouží,při tom bych pro svojí přítelkyni udělal první poslední a nikdy sem nikoho upřímě nemiloval víc.Uvědomuju si že je to hloupe,usměvné a nevíc co ještě,ale přál bych si aby mi aspoň někdo poradil jak na to vyzrát.Děkuji za odpověď případně za nějakou radu,podle ktere bych se mohl aspoň ze začátku řídit

Milý Jirko, je třeba provést několik kroků – přijít na kloub, proč potřebuju komunikovat s dalšími dívkami např. o sexu – co ti to přináší, co skutečně ti to přináší. Tu pohnutku přijmout a zpracovat. Pak je třeba odhalit ten velký strach a stud, který tě vedl k zapírání. A pak přijmout odvahu k pravdě (tím můžeš klidně i začít). Cítíš se na to? Z mé zkušenosti je dobré na cestě sebepoznání spolupracovat s profesionálem – člověk člověku je spolupracovníkem, pomocníkem a není se zač stydět (viz. můj úvod na www.rovena.info ) Držím palce na cestě k pravdě na všech úrovních.