Dobrý den,chěla bych pomoci při řešení problému.Mám 7 letou neteř.Je velmi zaostalá proti svým vrstevníkům a protože jsem si ji pro její velmi milou povahu oblíbila,trávím s ní velmi času.Učím ji mluvit a ukazovatcokoli co ji rozvíjí.Bydlí s rodičim kousek od mého domu a chodí ke mě.Její rodiče jsou invalidní důchodci a celý den sledují TV.Bohužel její rodiče to cítí jako příkoří a začali se na ni zlobit. Když se jich zeptát tak to nepřiznají a tvrdí mi,že jim to nevadí,ale opak je pravdou.Nevím jak se k tomu postavit,abychom mohli trávit společný čas aniž by ji potom doma vyčítali moji společnost.Má v hlavě potom dokonalý maglajz. Děkuji

Milá M., ocenuji vaši snahu a péči, kterou ji věnujete. Jestli tomu dobře rozumím, tak máme na výběr: s neteří se stýkat a nechat volně plynout chování jejích rodičů, kteří otevřeně s návštěvami souhlasí (zaplat pánbůh za ty dary – to myslím vážně) a nebo návštěvy ukončit, přestože neteř je s vámi ráda. Takže volím variantu č.1. Pokud by neteř nechtěla, bylo by to jiné. Vy vyjadřujte úctu a respekt k jejím rodičům – upřímně, právě proto, aby cítila co nejvíce bezpečí ve vztazích mezi dospělými.