anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, chtěla bych pomoci s manželovou nevěrou, zjisťila jsem to minulý týden, přiznal se ale myslím že mi neřekl všechno, teď jsem hrozně podezřívavá, máme spolu dvě děti a hrozně to bolí, jestli spolu spali jednou nebo stokrát ale spali a nevím co mám dělat, chtěla bych mu odpustit,ale je to hrozně těžké, mám to pořád před očima. Nevím jak dál postupovat??

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Jano, vy si volíte myšlenky. Vy se rozhodujete, zda budete podezřívat. Ano, přijměte jako fakt, že manžel s tou ženou něco měl a víc vědět nechcete, protože kvalitu vašeho manželství to nevyřeší. Jestli se budete utápět ve fantaziích a pod. pak svůj stav budete zhoršovat, jestli se budete dívat na sebe jako na obět a na manžela jako na hříšníka, pak manželství zabijete. Ano, tato situace vás zabolela u srdce, tak si srdce pohladte a uzdravte – můžete se objednat i na léčebnou meditaci. Důležité je to, co máte spolu vy dva. (mmj. jste nenapsala, jak se manžel staví k vám a manželství) Přeji vše dobré.