Dobrý den, potřebovala bych radu. Jsem už ze své situace zoufalá. Pracuji v zemědělství a k tomu dálkově studuji vyšší školu, je to dost nápor, jsem přepracovaná, tři měsíce jsme neměli v práci volno a další dva nás čekají. Doma mám samé nezaměstnané ( matka, bratr, přítel ), a tak se musím hodně otáček, abych rodinu uživila. V důsledku zkoušek ve škole a neustálé práci jsem nyní strašně vznětlivá, skoro bych byla schopna "vraždit". Členům rodiny se do práce nechce, matka je těžce závislá na internetu, bratr požívá velké množství alkoholu, přítel mi neustále vyčítá, že jsem z práce unavená, v práci mě neustále shazují ( nutno podotknout, že už jsou to lidé předdůchodového věku ), máma doma nic neudělá a v podstatě na mě závisí výchova malé sestry ( 5 let ) a k tomu mě čekají dlaší zkoušky. Nějak už to nezvládám a při každé sebemenší reakci "vyletím". Chci se tedy zeptat, než zajdu k lékaři, jestli se to dá zmírnit nějakými léky. Protože odstěhování od rodiny bohužel nepřichází v úvahu, ale v blázinci taky skončit nemohu. Děkuji

Milá Veru, to je teda "porce" na jednu křehkou dívku… To, že to nezvládáte, se nedivím. Řvala bych taky. Spoluzodpovědnost, kterou cítíte vy, cítí ještě někdo z té povedené partičky? Kdyby každej alespon cítil zodpovědnost za sebe… Mno, nevím, jestli vaše rozhodnutí se neodstěhovat, není sebezničující. Jste si jistá tím, že vám funguje pud sebezáchovy? Já úplně ne. Antidepresíva vám mohou trošku pomoci, ale něco je našišato… Kdybyste si chtěla urovnat možnosti, ozvěte se, telefonicky je spolu můžeme probrat (zavolám vám…) Držím palce.