Milá poradno, mám takový velký problém, můj manžel mě podvádí s mojí kamarádkou, já jsem něvěru odhalila, a manžel se mi přiznal, napsal mi že mě i syna má rád , a že nas nechce opustit. Ale nedokáže vztah s mojí kamarádkou ukončit, jezdíme dokonce na společné výlety a můj manžel chodí hrát tenis s jejím manželem. Její manžel ten nic netuší. Je to pro mě hrozná situace nevím co mám dělat já manžela miluji a opustit ho nechci , ale milenku mu také trpět nechci. nevím jak z toho trojůhelníku ven

Milá Jájinko, takřka čtyřúhelník. Důležité je, že se všichni máte rádi, a že máte s manželem stejný vkus ;). Snad vás trochu odlehčení nezranilo. Důležité, krom uvedeného je, abyste se všichni cítili dobře. Mluvila jste o tom s kamarádkou? Co navrhuje? Jste statečná, že jste zjištěná fakta nesdílela s jejím manželem. Považuji to v tuto chvíli za seriozní, ale s kamarádkou by se to probrat mělo. A pokud nebude mít pocit, že je třeba do vztahů uvést trochu jiný řád než je nyní, pak ji řekněte, že považujete tedy za férové situaci otevřít i jejímu manželovi. Totéže navrhněte i svému manželovi… Když otevřené vztahy, tak se vším všudy… Jáji, nezapomente, že nevím, co vašeho manžela vede k takovému jednání… a jak by reagoval, kdyby měl pocit, že o vás může přijít… To by bylo spíše na osobní konzultaci s vámi a manželem. Přeji vše dobré a držím palce.