anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobry den, pred par mesiacmi som sa zdoverila priatelovi, ze v minulosti som mala 1 vazny vztah, v ktorom som svojho expriatela podviedla, pretoze sa mi uplne odcudzil, co sa tykalo nasho sexualneho zivota a odmietal so mnou o tom komunikovat – ja viem ze to nebolo riesenie, ale stalo sa. Mojmu terajsiemu priatelovi som vsetko vysvetlila preco sa to stalo a ze som si uvedomila chybu a viac by som to uz nespravila. No a problem spociva v tom, ze priatel to akosi nedokaze prekusnut a povedat si ze to sa tykalo mojej minulosti a ma problem mi verit, ze jeho by som nepodviedla. A rozmysla o rozchode. Prosim poradte mi, co mam robit. Nechcem ho stratit, velmi ho milujem a taktiez on mna. Dakujem za odpoved

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Leni, berte to tak, že pokud toto nezvládne, má nějaké prazvláštní prožívání Vás, které by se v budoucnu objevilo nějak jinak a bylo by to pro vás horší… Vy ho už nepřesvědčujte a řekněte, že vše jste již řekla, a pokud to je tedy pro něj vskuku nepřijatelné, tak to respektujete a odejdete. Pokud s vámi chce být dál, pak už se o tom bavit více nebudete (a má-li problém, necht vyhledá psychoterapeuta) Držím palce a nedejte se.