Dobrý den,má dotaz ohledně mé skoro osmnáctileté dcery(18 let ji bude v září)Neustále lže ,začalo to známkami ve škole,a končí to odchodem z domova.Mám strach ,že nedodělá školu.Asi púl roku chodí s chlapcem,který doma může cokoli,zdá se mi ,že i dost pije(byl s námi na horách)Tento týden jsem se dozvěděla,že nebyla dva dny ve škole.Byla u toho kluka(20let) .Nejhorší je natom ,že byla jeho máma doma.Dcera má zastání u sveho otce(jsme rozvedeni od jejích tří let),bohužel finanční.S ním se mluvit nedá.Myslím ,že žijeme "normální "život.Nynější manžel má dceru velmi rád v podstatě ji vychoval a také ho velmi zklamala,byl ji nablízku v dobách kdy na ni její pravý otec kašlal.Vždy jsem ji vedla k tomu že ji její pravý otec má rád,teď se to obrátilo vše proti mě.Svou dceru mám ráda,ale nechci se od ni nechat vydírat.Je pro mě težké koukat se jak naše city vyměňuje arogantním způsobem za peníze.Můžu s tím ještě vůbec něco udělat?Nebo ji mám nechat jít?Chlapcova matka dceři nabídla,že za tři tisíce měsíčně tam může bydlet.Její otec ji řekl ,že ji bude podporovat.(zmatený dotaz),ale děkuji za odpověď.

Milý Arnoště, zařidte se tak, abyste díky vašemu rozchodu nedošel k bankrotu – v té věci jednejte rychle. Existuje i paragraf, kdy dárce může chtít dar zpět (to zkonzultujte u právníka – je tam nějaká lhůta…) Nejste žádný ořezávátko ani dojná kráva, chlape! Se závislostí na ni si holt budete muset poradit… Můžete vyhledat specialistu…(můžete kontaktovat i mne) Jíst povinně! A nepůjde-li to za 14dní k lepšímu – dojděte si pro antidepresíva (ale kombinujte to s psychoterapií – abyste se dal dohromady pro další život.) Máte dvě ruce? Máte dvě nohy? Tak máte mít z čeho radost! S pozdravem