anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den,je mi 18 let a během posledních měsíců se toho na mě začalo nabalovat hrozně moc. Nejprve na počátku prosince jsem byla zklamaná svým tátou, který mí 5 měsíců předtím slíbil konec hraní na automatech ale já ho znovu přistihla..na začátku nového roku mi volala do zahraničí, kde studuji, má máma, s tim, ze se tata chce rozvest..nekolik tydnu pozdeji jsem o jejich rozvodu mluvila s obema a i jsem se s novou situaci smirila, jelikoz chapu, ze to mezi nimi uz nefunguje..uvnitr me jsem velmi rozhozena,ale navenek pusobim velmi klidne a chapave a take si jsem s obemi velmi blizka..mozna to je duvodem ze mi oba rikaji vse a ve mne se to jen hromadi.. mama se zacala stykat se starym kamaradem, ktery neni zrovna bezpecnym a podporujicim, tak mam strach a tata se mi sveril, ze se zakoukal do stripterky, ktera je ve skutecnosti velmi mila a inteligentni.. muj rozum vse chape a chci jim oboum byt podporou, chci aby byli oba stastni s kymkoli, ale zaroven uvnitr me jsem roztrhana na kousky a nevim jak samu sebe dostat do pohody, tak jak hlava zvlada..prosim poradte mi

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Confusion, jsi šikovné a vnímavé děvče. Pamatuj, že ty, jako dítě, tu nejsi od toho, aby jsi rodičům byla oporou. Rodiče sami tvoří svůj osud, který je pro ně nejlepší… Respektuj to i na vnitřní úrovni, vydechni tíhu, kterou jsi na sebe vzala za ně… Pokus se relaxovat, naučit meditaci – prostě jen být a vědět, že vše je v pořádku tak jak je. Máš možnost v zahraničí vyhledat podporu – psychoterapeuta pro sebe? Držím palce.