anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý deň :) . Mala by som na vás jednu prosbu . Potrebovala by som poradiť ako mám presvedčiť rodičov aby mi dovolili jazdiť BMX . Možno sa to nehodí že sa to pýtam práve tu ale keď mne nikto neviem pomôcť . Denno denne sa pozerám na tie videá a na tých profesionálnych bikerov a nie raz som sa rozplakala pretože som si spomenula na to že moji rodičia mi to nechcú dovoliť že mi zakazujú robiť to čo by ma bavilo . Ale na jednej strane ich chápem pretože mam podľa nich na to nevhodnú postavu že som príliš chudá a že by som si mohla ublížiť . Oni sa o mňa proste boja . V tom ich chápem ale prečo oni nedokážu pochopiť aj mňa . Nútia ma robiť to čo nechcem napríklad neznášam lyžovanie , ale to čo by ma bavilo to mi zakazujú . Chcem sa stále s nimi o tom rozprávať a stále sa ich pýtam prečo nie prečo mi to nechcú dovoliť a prečo mi zakazujú robiť to čo by ma bavilo no oni stále odbiehajú od témy a to ma nebaví . Prosím vás o radu :) Ďakujem moc krát . :)

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Lauro, abych pravdu řekla, chápu rodiče – nerozumím tomu, proč by se měl člověk dobrovolně otloukat a riskovat zmrzačení – na to mám zdravý život příliš ráda. Chápu, že to odpověd není pro vás ok, ale nemohla byste nalézt sport, kde je menší riziko vážných úrazů? Můžete požádat rodiče a nějakého zkušeného takřka profíka BMX, aby se sešli a probrali otevřeně úskalí – třeba je přesvědčí, že je to v poho… Tak at se daří mít radost ze života…