Dobrý den chtěla bych se zeptat co mám dělat když se mamka spřátelila v práci se ženskou s kterou si všechno řiká.Trvá to už asi tak přes 2měsíce.Ona žije pouze tou ženou a na mě je hnusná já jsem ta druhá na ni nedá dopustit máji radši než mě aspoň mě to tak příjde.Když se snažím si sní o tom promluvit tak se snaží tomu to tématu vyhnout a nebo mi řekne že vymýšlím kraviny a tu ženskou do toho nemám tahat.Pořád si sní píše a volá, mě pořádně nenapíše ani nezavolá.Už nevím co mám dělat ona mi říká že mám nějaký problém že mě něco trápí ale já mám strach jí to říct protože vím že bude na mě křičet a bude všechno dávat mě za vinu,protože ta ženská je svatá a bude stát za ní..a taky mi řekla že stejně bude všechno řešit sní.Prosím porad te mi co mám dělat děkuju moc.

Milá anonymko, kolipak ti je? a s kým žiješ v domácnosti? – i podle toho by se odvíjela odpověd. Obecně: Jsem přesvědčená o tom, že každou má ráda jinak. To, že nyní je v jejím životě důležitá ještě jiná osoba neznamená, že tebe nemá ráda jako dceru. Když s ní budeš mluvit, tak s ní mluv o tom, že tobě chybí, že by sis přála, abyste si hezky povídali, že bys ráda, aby ti někdy zavolala (a jak často?). Řekni ji, že máš skutečně problém s řekni, co tě trápí… Pokus se nemluvit o té jiné ženě, nesoupeřit s ní… I ty určitě máš kamarádky a jsou pro tebe důležité… Přeji vše dobré.