Dobrý den, v poslední době mám problém mluvit s lidmi, mám pocit,že mi zmizlo sebevědomí. Vždy když mám sněkým promluvit, začnu se třást, zrychlí se mi dech apod. Raděj se společnosti vyhýbám, problém je pro mě i telefonování.Ráda bych vyhledala odbornou pomoc,ale vím,že se tam neodhodlám stejně jít. Může te mi poradit jak se sebou pracovat, nebo i nějaké uklidňující prostředky bez předpisu? Prosím poraďte mi ať můžu žít a ne jen přežívat. Moc děkuji.

Milá V., kdyby to byl váš blízký, taky byste pro něj udělala tak málo? Za moc si nestojíte, jestli vy pro sebe nejste důležitá, pak nečekejte, že se to samo vyřeší. Takže je potřeba, abyste si stála za to, že někam půjdete – možné je kombinovat antidepresíva od psychiatra s psychoterapií. Mmj. i Vám by se hodil blížící se seminář: https://rovena.info/o-lasce-seminar-sebevedomi-vnitrni-dite-praha.html. Dále by se Vám mohly hodit materiály z: http://cz.lundbeck.com/cz/public/what_we_do/depression/default.asp Užitečná kniha je Miluj svůj život a Spratek od Jordánové. Tak se budu těšit, že se uvidíme :).