Dobrý deň.Môj problém sa týka môjho pohľadu na svet. Ide o to že študujem na umeleckej škole.Stále viac mám ale myšlienky že je to nanič.Na svete predsa existuje toľko ľudí čo kreslia oveľa krajšie ako ja,nemám šancu sa nijak presadiť.Jedine žeby som vymyslela niečo úžasné nové…a pokým to nevymyslím ani sa mi nechce kresliť.Lebo je to také staré a tuctové,nič zaujímavé. Keď prídem na nejaké stránky ako napríklad deviantart a vidím všetky tie krásne diela a väčšina z nich je aj tak ani nepovšimnutá inými…Mám proste divné pocity z toho všetkého. Inak sa nestýkam s veľa ľudmi.Všetci sú taký rovnaký.Z niektorýc mi je až zle.Napríklad keď vidím ako okato sa pretvarujú a snažia sa zapôsobiť.

Milá Ajko, nějak nemohu přijít na to, co byste si přála změnit. Doporučuji přijmout to, že nejste jediná, která kreslí, že jsou i tací, kteří kreslí snad lépe než vy. To však neznamená, že nemáte kreslit, máte kreslit, protože vás to baví, protože chcete něco vyjádřit, protože se v té oblasti chcete rozvíjet. A přestat se srovnávat, od lepších se učit, inspirovat a přát jim to, přát to i sobě. Neřešit tolik ostatní a dělat věci kvůli sobě, jak je cítíte… místa na planetě je dost…přeji vše dobré.