anonym Personál zeptal se před 13 roky
Nějak mne nebaví život. Nic mi sice nechybí a jsem stejně smutná. Do práce, z práce, s kolegyní na oběd a zase domů. A tak pořád dokola. Chybí mi lidi.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Ivo, máte pravdu, člověk potřebuje k životu spolusdílení s lidmi. Dnešní společnost toto nijak zvlášt nepodporuje. Nezbývá nic jiného, než se chopit iniciativy, být aktivní, otevřená a vytrvalá. Tak mne napadá, že by pro Vás mohl být užitečný článeček: https://rovena.info/jak-se-seznamit.html a taky seznamováná přes net nebo inzeráty v tiskovinách – najít i prima kamarádku pro volný čas může být fajn… Takový přirozený způsob seznamování je přes společné zájmy – turistika, volejbal, ochotnické divadlo, filatelisti a tak. Držím palce.