Dobrý den, je mi dvacet let a mam o rok starší sestru. Žijeme ve spokojené rodině, i když já i sestra už bydlíme na koleji a domů jezdíme jen na víkendy. Nedávno jsem však zjistila, že má máma zřejmě milence. Náhodou jsem totiž našla v jejím mobilu romantické smsky od někoho cizího. Jsem jediná, kdo to ví, a ani mámě jsem neřekla, že to vím. Jenže to, že to nemůžu nikomu říct, mě celkem ubíjí, tak nevím, co mám dělat. Zjistila jsem dokonce, že byla máma nedávno se svým "drahým" na víkendu na horské chatě. Potřebuji ohledně toho radu. Mám strach, že pokud to někomu řeknu, rozpadne, se mi rodina. Předem děkuji za radu. Ema

Milá Emo, je pro Vás třeba přijmout fakt, že nejste zodpovědná za vztah rodičů… že rodiče spolu být mohou a nemusí. Říkat tátovi zjištěný fakt nepovažuji za nutné… pro vás je třeba udělat od celé situace emoční kork vzad… situaci nebrat osobně… asi bych měla na vašem místě chut si promluvit s mámou… ale nezapomente, že je to její věc… třeba jsou mezi rodiči věci, o kterých také nevíte… Užívejte svého mladého života na koleji… Důvěřujte, že to, co se děje, se děje nejlépe pro zúčastněné… jsou dospělí, za sebe zodpovědní a vědí, co činní… Držím palce.