anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den paní Raveno.Chci se Vás zeptat, věříte na tzv.posmrtný život?Nepíšu to proto že bych se smrti bál, jen chci vědět jak se na to dívá psycholog.Všichni moji blízcí,kterým na mě záleželo,už tu nejsou a já sám sebe ptám, proč tu ještě jsem, když tu už nikoho nemám.Dny se míjí jeden za druhým a já si už nedovedu odpovědět.Já vím,mám se těšit z toho že jsem zdravej,že svítí slunce,že bude léto.Potkávám štastný lidi smějou se,držej se za ruce,maj jeden druhýho.Přeju jim to.Takovým lidem patří svět,kteří tu mají své blízké,své přátele,svojí rodinu.Je pěkný když jsou všichni spolu, at jsou tady či TAM.Přeju pěknej den paní Raveno.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milý Fredy, děkuji za důvěru. Ze své zkušenosti mohu potvrdit existenci minulých životů. Máte v sobě hodně smutku, ztrát, chybění smyslu… Jste konfrontován se vztahem k životu, k sobě, s pouštěním, nelpěním… Nevím, v jaké životní etapě se nacházíte, ani kolik Vám je let, ale každopádně věta: "Dívejte se na mne s láskou, když já tu ještě chvíli pobudu a něco v životě udělám, vytvořím." – Vám patří – je to věta, kterou říkáte směrem k Vašim blízkým zemřelým. Když zvednete hlavu od hrobů, uvidíte oči zde živých… držím Vám palce.