anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den, můj problém spočívá v tom, že partnerova matka, matka jedináčka, se stále nedokázala vyrovnat s tím, že on je 1,5 roku se mnou. Rok spolu žijeme – starám se o domácnost… a vařím. Protože přítelova matka pracuje nedaleko našeho bytu, kde jsme jen my dva, stále mu nosí jídlo, které uvařila. Ale vždy mu přinese porci pouze pro něj. Mě tohle chování nepřijde moc normální. Připadám si hloupě, když mu vařím, tak proč mu ještě podstrojuje ona? Pokud bych chtěla svému synovi "přilepšit" donesla bych mu asi dvě porce nebo nic! Nevím, možná je problém ve mně, ale vážně mě to trápí. Tohle je nás obou první vážný trvalý vztah. Od tohoto problému se pak i odvíjí nevelká spokojenost v int.životě nás obou. Prosím poraďte! Děkuji mockrát Petra

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá T., tak dnes už máte po zkoušce. Jak dopadla? Líbí se mi, že vnímáte: život má každý takový, jaký si ho udělá…, tzn. přijímáte zodpovědnost, nestavíte se do role oběti… Pak je také třeba zvážit, co je v našich silách a co není… V tom vám takto na dálku nemohu poradit… Rodičům je dobré poděkovat za to, co vám dali, ale také je třeba svůj život žít sama… Řešení postupně sama vidíte – zcela se osamostatnit a k rodičům chodit na návštěvu (mmj. to je přirozená cesta k dospělosti)Do té doby je dobré nerozvíjet neplodné dialogy, opakující se výčitky pokud možno nebrat osobně (je to jeden z pohledů rodičů…) Držím palce.