anonym Personál zeptal se před 17 roky
jak lze vybudovat pevnou vůli? Mám problémy se svou postavou (jsem tlustá)….přes den dbám na to abych jedla trošku a pravidelně, ale jak padne večer tak do sebe narvu co se dá……..pak si to vyčítám……co mám dělat abych se dokázala ovládat??

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Lenko, takto na dálku si netroufám radit, příliš informací nevím – o kvalitě vašeho vztahu včt. vývoje v oblasti intimity, o vaší sexuální apetenci, ekonomické situaci, ani jak dlouho manžel ví o své homosexuální orientaci. Vnímám jako důležité vymezit si spíše váš vztah jako spolubydlících přátel, kteří společně pečují o dítě… Váš vztah bude procházet transformací… je možné, pravděpodobné, že by vám v průběhu času prospěla konzultace u specialisty (práce s poutem lásky není zcela jednoduchá…) Lenko, nedělejte vůči němu zlé věci, ke kterým patří i nátlakovky, vydírání…