anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, jsem studentka absolvenského ročníku střední školy a mám z maturitní zkoušky velké deprese, že ji neudělám a když ji neudělám, tak co bude, a proč hlavně jsem pak byla v té škole a na co celé 4 roky a hlavně nechci vůbec být ta hloupá se základkou, a nechci absolutně vůbec opakovat 4. ročník, ale toho se až tak neobávám, jako nesložení celé maturitní zkoušky, mohli byste mi prosím poradit, jak se mám učit?a jak to mám přežít?vážně, je to celé hrozné, možná i více než hrozné, jsem celá z toho v napětí a už i zoufalá a jsem v samých negativních pocitech, prosím, pomoc

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
MIlá studentko, když ji neuděláte nyní, uděláte ji na podzim… :) – máte zdravé ruce a nohy a to je pro život ještě důležitější, važte si toho. Důvěřujte, že život Váš je v pořádku i v budoucnu. Zvládnete to… Jak se učit – nějak to jistě umíte, když jste již před maturitou – jinak na inspiraci, jak se učit existují knihy či na internetu články… pošlete-li mi email, mohu vám poslat souhrný materiál v té věci. Ohledně toho, jak pracovat se stresem, doporučuji do budoucna se objednat na několik setkání… (Jak si důvěřovat…) Držím palce.