anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den. Je mi patnáct let a prožívám teď asi tu svou jak se říká "první velkou lásku". Byli jsme spolu 4 měsíce.. Všechno se zdálo být v pořádku. Vídali jsme se skoro každý víkend nebo on přijel i v týdnu za mnou… Psal vždy , že mu je se mnou hezky atd.. , ale najednou mě napsal , že bude lepší když budeme jen kamarádi , že to bude pro oba lepší.. Potom jsem měla oslavu narozenin a on tam přišel a když jsme si pak psali tak mě řekl , že mu bylo divně , že udělal chybu. Tak jsme se dali znovu dohromady. Byla jsme strašně šťastná, teď jsme spolu byli celý víkend a bylo mě sním fajn a on tvrdil totéž. Plánovali jsme spolu kam vyrazíme o prázdninách atak.. Myslela jsem si , že je vše jak má být.. ale po tom krásně prožitém víkendu mě napsal , že se mě omlouvá , ale že bude opravdu lepší , když budeme jen kamarádi… Vůbec nevím co mám dělat :( Já ho opravdu miluji… A nějak to teď nezvládám.. V noci nespím , neustále na něj myslím.. :( Budu vám moc vděčná za odpověď.. Předem děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Bety, chápu, že to bolí, on vyvolal falešné naděje, neúmyslně si pohrál s Vašimi city… bohužel nezbývá nic jiného, než se s tím smířit a vědět, že po první lásce přijde druhá :), že pro jedno kvítí, slunce nesvítí… Je třeba ošetřit srdíčko – hladit si tu svou bolest svou dlaní, dát svému srdíčku lásku, milému odpustit a propustit ho ze svých polích (ze srdce, z hlavy i z těla), max. mu nechat malý šuplíček lásky v srdíčku a popřát si navzájem svobodu. Chod se bavit a opravdu věř tomu, že je to pro tvůj život tak v pořádku…(pokud nespaní nezmizí, požádej rodiče o prášky na základě bylinek nebo homeopatika; taky se můžeš objednat). Přeji ti vše dobré a držím palce…