Dobrý den, chci se zeptat, jak se vyvarovat stresu z pomluv z práce,když mě druzí pomlouvají přímo před mýma očima. Byla jsem to oznámit i nadřízenému, ale ten nic nedělá, protože to začala jeho kamarádka…Prosím o pomoc

Milá Ruty, nevím, oč se jedná. Obecně: často je užitečné nechat věci bejt – neřešit, nereagovat … ale nevím, oč jde a jaká je konkrétní situace. Může být i vhodné některé věci uvést na pravou míru vlastním vyjádřením na správném místě. Také nevím, co znamená "přímo před mýma očima" – tzn. že jste se k pomluvě mohla rovnou v klidu vyjádřit? Obecně je užitečné umět být ve svém středu a stresy rozpouštět a ragovat právě v klidu, adekvátně situaci – pokud byste měla chuť se to naučit, můžete se ozvat.