anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, je mi 12 let a jsem strašně zamilovaná ale jako fakt strašně ví o tom zatím jenom pár kamarádek kterým věřím ale jelikož jsem plnoštíhlá a on chodí do 7 a já do 6 tak on je mimo mou ligu on je prostě oblíbenej a vtipnej ve třídě má taky hrozný fifleny takže mu to nechci říct a kdybych mu to řekla tak nwm co bych dělala asi bych se propadla hanbou už jsem jednou tenhle osud zažila a nechci ho zažít znovu věděla to celá škola od té doby radši všechno tajím :((((( poradte co mám dělat kamarádky mi říkaj ad mu to nejak naznacim ale jak dit nejsem ani moc hezká…… :(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Baru, děkuji Ti za důvěru. Vypadá to, že jsi děvče náchylné k zamilovávání se na základě okouzlení. Napiš si, co vše na dotyčném obdivuješ a zkus popřemýšlet, co z toho máš taky, co bys taky chtěla, ale nemáš to rozvinuté na 100%… můžeš pak pracovat vnitřně na tom, abys i ty byla, cítila se úžasná… On má jistě kvalitní vztah k sobě – a ty? Kamarádky mají pravdu v obecné rovině, že bychom si měli stát za tím, co cítíme, ale v tomto příběhu bych se klonila spíše k tomu, aby jsi své okouzlení zpracovala spíše pro sebe. Můžeš se s ním bavit, kamarádit… Držím palce.