anonym Personál zeptal se před 13 roky
Pěkný den, prosím potřebovala bych poradit, jak se vyrovnat s pomluvami.Myslím , že bych to snad i věděla, ale prostě se neumím povznést..!Trápí mne to stále.Mám pocit, že mi to ničí vybudované pozice. Ve volném čase totiž pracuji s dětmi, dobrovolně , zadarmo a dá se říci s úspěchem.Dvě dívenky 10let,mimochodem docela šikovné,začaly narušovat kolektiv tím ,že rušily a vysmívaly se ostatním,bohužel i mojí dcerce.Když jsem jim domluvila,postěžovali si rodičům. Ti na mne vyjeli,co že si to dovoluji !Byla jsem velmi překvapená a bylo mi to líto ,jelikož jsem to nijak nehrotila…Do té doby byli všichni nadšeni jaké mají děti úspěchy..Protože rodiče byli velmi nepříjemní, sdělila jsem jim , když jsou tak nespokojeni,at´mi tam více dívky neposílají !A to byl kámen úrazu ! Od té doby slyším ,ze všech stran, jak jsem nemožná.. v různých podobách…Nejdříve jsem si toho nevšímala, nyní jsem velmi znechucena, jelikož to nebere konce. Smutné je hlavně pro mne, že jsou to lékařky a zřejmě jsem si dovolila moc ! Asi jsou to nadlidi a ti mohou všechno…Krom toho nestrpí, když je moje dcra lepší! Špiní i ji. Paradoxně jsem na dceru přísnější, než jsem byla na ně..! Jsem prosím opravdu tak nemožná,že si nenechám vše líbit ? Opakuji, že to dělám dobrovolně a oni se mi tam v podstatě vnutili. Jinak jsem je měla ráda a těšila se s nimi z úspěchů.Už mne nezajímají, ale já jim stále ležím v žaludku..už druhý rok. Okolí je také nemusí, ale nikdo nemá tu odvahu co já.Mohu se ještě nějak bránit ? Děkuji za zhodnocení mého probému . Budu vděčna za každou radu !

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Marti, vím, že jste mi to popsala, jak nejlépe to šlo, ale já si situaci umím představit jen rámcově. Představte si tu špínu, která na vás uvízla a představte si, že ji očišťujete světlem, vodou i uvnitř a stáváte si prosvětlenou bytostí – tak se procházíte po krajině, rozhlížíte a můžete pozorovat zdálky to klevetění mezi lidmi… oni si klevetí a vás se to netýká… pak si předstvte, jak se bavíte s lidmi, různými a je to "v pohodě", jste svobodná a volná… Myšlenky k tématu, které jste mi popsala, si zakažte, nerozvíjejte je. (budete-li chtít s tématem pomoci, objednejte se) Přeji vše dobré.