Napíšu vám tady můj problém, moji rodiče se rozvedli, takže žiju jen s otcem, má přítelkyni, ale v tom není probléém…. já už o sobě delší dobu vím, že mě holky nepřitahují, tudíž jsem na kluky, dokonce jsem našel hodného kluka, je mu 18 let a mně taky a moc ho miluji, ale chtěl bych o své orientaci říct tatkovi, nechci mu lhát, kam jedu atd. a nechci lhát ani sobě. chtěl bych mu to mooc říct, ale nevím, jak se zachovááá a aby mě nevyhodil z domu nemáte nějaký návod nebo neumíte mi prosím Vás pomoct? děkuju moc René

Milá Melorino, žila jste před ním, budete i po něm!!! takže žádné škemrání o jeho náklonnost!!! Nikdo není zodpovědný za vaši duševní pohodu, ted se vám jen ukázalo, kolik závislosti bylo ve vašem vztahu, možná to byla právě ona, která dělala ve vašem vztahu okovy. Když budete tlačit, nic nezískáte. Opravdově věnujte pozornost sobě, své sebeúctě, sebelásce a povinně začněte jíst a dělat si program. Lze si udělat program na svou regeneraci (to by ale vyžadovalo konzultaci u specialisty – psychoterapeuta), sama sobě stanovte termín, do kdy se dáte do základní pohody…. a věřte, že vše je tak, jak to má být… máte-li se rozloučit, popřejte si navzájem štěstí… vy víte, že jste mu dala lásku, jak jen jste ji uměla dát…