anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, mám asi dost všeobecný dotaz. Jsem s manželkou 15 let, 2 děti, opravdu léta 100% spokojenost….. Najednou jsem se pobláznil a zažil 4 měsíce tvající nevěru s mladší kolegyní, už je vše pryč. Doma vše funguje, ale nemohu se manželce podívat do očí, už to nikdy nechci opakovat. Strašně me trápí svědomí a mám chuť se přiznat, ale mám strach jak ji ublížím, sice budu mít dobrý pocit, že jsem se přiznal, ale už to nikdy nebude jako dřív…. Co by jste radil ? Moc děkuji Jan, 37 let

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milý Jane, nevím, komu jste svůj dopis psal – jsem ona :). Udělal jste zkušenost, manželství jste ve finále neohrozil, máte poučení a rozhodnutí. A zbývá už jen s láskou se podívat na ženu a říci ji: "Miluji tě, děkuji ti a jsem rád, že jsme spolu…" (na pocit viny se vykašlete ;) – to je totiž ta správná destrukce). Budete-li mít chuť se tomu věnovat více, můžete se objednat. Přeji vše dobré.