anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den,ráda bych se zeptala zda-li je možné vůbec synům (11,8)říci,že jejich otec je tyran a despota! Nežijeme spolu už 6 let. Syny si otec bere podle jeho času a velice je miluje. Neřeknu jim nikdy nic špatného proti němu a oni si ho dost idealizují,ale poslední dobou máme problémy s placením výživného a teď dokonce opakovaně zbil jeho přítelkyni. Začínám se bát a nechce se mi kluky k němu pouštět. Bydlíme ve stejné vesnici. Nevím,co mám dělat. Jejich otec je samý dluh i když práci má a pořád jim slibuje nesplnitelné a oni pak pláčou,že to nedodržel! Kdy je ten vhodný čas přivést děti do reality? Neví ani,že jsme před ním utekli právě kvůli násilí.Nepamatují si to.(naštěstí) děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Markétko, ach jo… to jsou situace – no nezbývá nic jiného než s nimi komunikovat o tom, že táta bohužel nejedná správně – že neumí hospodařit s penězi – že neumí zacházet se slovem – že to dělá dost bolesti lidem kolem, ale je třeba se s tím smířit a vědět to a tak s tím i počítat – proč to táta tak dělá? Protože to holt jinak neumí – nenaučil se to… Řešit s nimi to, co se jich týká. Ohledně násilí, které se jich netýká, zatím mluvit není třeba, když začnou řešit vztah mezi ním a jaho přítelkyní, je možné se o tom zmínit. Přeji vše dobré.