anonym Personál zeptal se před 13 roky
dobrý den,nevim co mam delat.Je mi 16 let a asi 3 roky zpatky jsem zazila svoje nejhorsi chvilky.Jednoho večera jsem spala mohlo byt neco malo po pulnoci,vzbudilo me kdyz se mi otevreli dvere do pokoje,videla jsem taru jak ke me jde sedne si vedle me na postel vyndal penis a chtel abych mu ho honila.Nepise si mu o tom vubec dobre,slo to takhle asi jeste 10krat.Byla jsem z toho psychycky tak blbe ze jsem kazdy vecer brecela,zacalajsem mit ob den migrenu proto jsem sla jednou s mamkou k doktorce a ta mi rekla ze si me nechaji tyden v nemocnici na pozorovani.Ani nevite jak jsem byla stastna vedela jsem ze tyden u me tata nebude….kdyz jsme z nemocnice vysla tata uz to na me nikdy nezkusil protoze doktori oznamili ze to muze byt neco psychickeho.Jediny komu jsem to rekla je muj pritel…ale myslim si ze mi neveri ja nevim jak mu to dokazat:( strasne to boli,mamce to rikat enchci protoze si myslim ze by tata svedl ze si vymyslim a podobne hlavne vidik ze je snim mama stastna nechci ji zkazit radost uz se na tatu nedivim jako na tatu ale na zmr*a:(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá dívko, vcelku chápu, že to nechceš zveřejnit, že nechceš tátu poslat do vězení… Abys však takový zážitek zpracovala, bylo by vhodné na tom zapracovat – např. abreakcí – bud můžeš vyhledat odborníka se kterým to projdeš nebo si to můžeš zkusit i sama – návod na abreakci najdeš: http://www.levneucebnice.cz/p/psychoterapie-i-zakladni-ucebnice-hlubinne-abreaktivni-psychoterapie/. Taky bych si to s tátou někdy o samotě zkusila vyříkat – jak ti bylo… Můžeš se z toho zkusit vypsat – napsat povídku, vymalovat… (jít za profesionálem by bylo dobré, když si předem domluvíš naprostou anonymitu, kdybyses mu představila (obzvlášť do tvých 18let), bude profesionál vystaven právnímu dilematu, zda situaci oznámit policii či ti vyhovět a neoznámit trestný čin). Uvolnit emoce, přijmout, odpustit a žít dál :) Každopádně si péči dopřej. Když budeš chtít, můžeš se ozvat…