anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den,chtěla bych poradit zda mám navštívit psychologa muj problém spočívá v tom, že jsem se dvakrát rušně rozvedla, nejdřív nevěra a pak alkohol a samodřejmně u obou psychické a fyzické týrání, mám dvě děti, pak jsem žila chvilku sama, ted dva roky žiji s přítelem za kterým jsme s přestěhovaly .Přítel je na mě vcelku hodný jen je trošku na mě tvrdý ,na začátku vztahu to bylo samodřejmně krásné ,poslouchal co mu říkám o všem se dokázal se mou bavit a když jsem měla problém věděla jsem že mu vše mužu říct ,ted už mě neposlouchá je zasněný do sebe a a když ho chci obejmout nebo vzít za ruku když někam jedeme tak tvrdí že se nechovám na svuj věk 35 tak že mám se chovat konečně dospěle a samodřejmně mě trápí u něj že se kouká po ženách a mě si nevšímá je mladší ode mě 31 zdá se mi jeho vysvětlení divné a proto jsem ho začala obvinovat že se u něho něco změnilo vuči mě ,ale on mi říká že je takový a musím si na to zvyknout a pokud si nezvyknu tak se rozejdeme a vyčítá mi neustále že se mám dát dopořádku a mám navštívit psychologa protože se ho občas zeptám jestli je to mezi náma v pořádku jsem ztoho opravdu zoufalá a nevím jestli se já chovám nedospěle a jestli bych vážně měla vyhledat pomoc opravdu kvuli tomu nespávám prosím o trochu slovíček at se mi uleví a slyším odborný názor jestli mé chování vuči němu je opravdu špatné a mám nechávat náš vztah plynout jen tak a nevšímat si toho že nechce přijímat ode mě lásku a v celku je to normální .Děkuji za radu a přeji hezký den

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Moni, doufat v to, že někoho změnite, to nedoporučuji. Výčitky vztah kazí… Vyhrožování taky… Doporučuji společnou návštěvu… Je třeba, abyste věděla, co od vztahu čekáte, co vám vztah dává, co vám chybí a jak se s tím vypořádáte. Lásku mohou pertneři vyměnovat na úrovni toho, kdo dává méně – jinak vznikají přetlaky a konec… a taky si můžete říci, že to tedy respektujete, ale chcete to jinak a proto půjdete o dům dál… Zajít na konzultaci určitě můžete i sama… Přeji vše dobré