anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den. Jsou to už asi 4 měsíce co jsem vám psala poprvé a držela se vaších odborných rad. Nějaka doba uplynula a v podstatě v mém manželství se nic nezměnilo spíš je to na bodě mrazu. Ale abych začala od začátku. Přišla jsem na to, že manžel si smskuje a možná se i stýka s jednou paní, řešili jsme to tím, že to ukončí a podle vašich rad jsem se snažila mu tuhle situaci nepřipomínat, aby ani jeden z nás se nevracel do minulosti. Bohužel zjistia jsem, že kontakt pokračoval i když slíbil že to ukončil. Jsem v koncích a nevím jak lépe bych se zachovala, nemám sílu ho kontrolovat o tom to manželství předse není. Nikdy jsme před sebou neměly tajnosti a všechno jsme si říkaly, ale teď už mu nevěřím.Říka, že s náma chce zůstat ale nějako nechápe podstatu manželství, který je o lásce, porozumění, důvěře a věrnosti. Prosím skuste mi poradit vím, že to není lehké takhle po pár řádcích poznat nějaké manželství, ale snad se dočkám trošku povzbuzení. Je to hrozní,ale asi ho mám ještě trochu ráda jinák bych to nepsala. Děkuji za pochopení.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Judy, nevím, co vše vám manželství dává. Je třeba abyste milovala tolik kolik dostáváte – jinak vás to vyčerpá – je třeba, abyste srce ztáhla zpět k sobě, pečovala víc o sebe než o vztah a o manžela. Je třeba vrátit se ke své síle a manželství nechat plynout, bud k obnově nebo k rozluce – nevím. A taky důvěřujte tomu, že vše, co se děje je dobré, že váš život je a bude v pořádku. Držím palce.