anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, mám 14ti letého syna a můj problém spočívá v tom, že se těžce vyrovnávám s jeho odrůstáním a představou, že jednou povede samostatný život. Určitě se mu, až se osamostatní nebudu přehnaně montovat do života, ale to, že už to není "můj malý chlapeček", je pro mě těžké. Syna mám z prvního manželství, jiné dítě nemám. Nyní žiji šest let ve spokojeném vztahu, ale dítě s přítelem neplánujeme. Je to chyba? Mohlo by mě eventuelně druhé dítě "zbavit" těchto mích pocitů? Je mi 35let. Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Viki, máte pravdu, posláním rodičů je připravit dítě na samostatný život a největší odměnou pro rodiče by právě mělo být vidět, že dospělé děcko je samostatné… Skutečně nezbývá nic jiného, než se s tím smířit a naplnit svůj život vlastní seberealizací, aktivitou… Druhé děcko mi přijde taky fajn nápad, i když i u něj se budete muset vyrovnat s odcházením… Vychovat ještě jedno dítě by mohla pro Vás být taky realizace… Držím palce.