anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den,píši Vám ohledně své kolegyně,bohužel její problém už se začíná týkat nás všem a nevíme si s ní rady.Je jí 36let,žije sama v bytě,má domácího mazlíčka-králíka,je svobodná,bezdětná a bohužel i nejspíš celý život bez chlapa.Je hodně velký hypochondr,celý den si stěžuje,že ji něco bolí,brní ji tělo,je jí špatně,ale přitom jí nic není,její lékařka si s ní neví rady a poslala ji k psychologovi,ovšem ona se urazila,rozbrečela a řekla,že nikam nepůjde,v práci neustále brečí,dělá obchodní referentku,v práci je už 16let,od jejího počátku,pracovní doba je od 8-16hod.,bohužel tu sedí občas i do 9do večera,ptž si neumí rozložit práci a všechno dělá chaoticky,nemůžeme jí nic říct,protože na vše se rozbrečí…Její stav se odráží na nás všech,zkoušely jsme ji dát i inzerát,kluci se ozvali,zvali ji do kina,ale ona prostě nejde,buď řekne,že nemá čas a nebo,že jí nebaví odepisovat…holky jí občas vytáhnou i na cvičení,ovšem ještě měsíc potom slyšíme,jak si něco skřípla, co vše jí bolí apod. Máme jí rádi,ale pokud se sebou něco nezačne dělat zničí sebe i nás…:( prosím poraďte co s ní máme dělat,nechceme,aby na nás byla nějak naštvaná,i když to myslíme dobře…Děkuji předem za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Luci, je hezké, že lidé mají zájem a soucit… ale je třeba rozlišit, kdy někoho hra na chudáčka baví (at vědomě či nevědomě)… dopřejte ji její neštěstí – vybírá si ho – měnit ho nechce… Uvědomte si, že na vás taky ohledy nikdo nebere… tak to s nima nepřehánějte… (kdo tu vlastně koho trápí? :)) naučte se od toho držet emoční distanc, vypnout se, odkejvat, vyřídit pracovní… Držím palce a nedejte se…