anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den,chci Vás poprosit o radu,rozešla jsem se s přítelem ,přestěhovala se, přišla i o spoustu "přátel" a vubec se mi ted celý život převrátil,možná je to normální ale myslela jsem si, že sem se se všim vypořádala,ale poslední dobou zažívám takový divný pocity,dřív sem byla ráda ve společnosti lidí,ale ted se jim spíše vyhýbám,přistihla jsem se při různých pocitech,jako třeba ,že všichni v místnosti si o mě myslí jen to nejhorší,pomlouvají mě ,smějou se mi,a naopak já si o nich myslím to samé,nejsem člověk který by byl nějak nafoukaný nebo se povyšoval a možná je to i moje obrana (když oni si myslí o mě to nejhorší=já si to o nich budu myslet taky) ,prožívám pocity nejistoty,osamění…nemáte nějaký recept jak na sobě zapracovat ?Děkuji za odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Adel, vážím si toho, že na sobě chcete zapracovat. Je dobré vědět, že své myšlenky tvoříme, že je ovládáme. Takže myšlenky, které nechcete je třeba rozpustit, vědomě si to představit. Takéy je dobré posilovat ty kladné: každý je zodpovědný za sebe, za své smýšlení; myšlenky druhých se mne netýkají; udržuji svůj prostor čistým. Víše uvedené se v život snadněji uvádí ve vnitřní koncentraci: https://rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html Knihy doporučuji: Miluj svůj život; Jak si správně přát. Přeji vše dobré