Dobrý den, potřeboval bych se poradit co s tchýní, která strašně miluje svoje děti (mojí ženu a švagra) ale nesnáší jejich partnery (mně a švagrovou). Ona si představuje že se manželka(a vnoučata) budou točit jen kolem ní a já jsem za vetřelce. Švagrová to má podobné. Tchýně je dlouho rozvedená a dlouho bez partnera. Před mojí ženou se baví jen s ní (mně igmoruje) a když u toho nikdo není tak se vymezuje, kritizuje mně a vůbec vede takové divné řeči, k nám chodí zásadně neohlášeně atd. Rád bych aby se vztahy zlepšily ale nevím co pro to udělat a jestli to vůbec ještě jde, je jí 70 let. S mojí ženou vtom moc nemůžu počítat. Buď se o tom nechce bavit nebo prý mám být tolerantní, to jsem byl dost dlouho ale v poslední době mně to už začíná dost vadit, děkuji za pomoc Milan.

Milý Milane, s manželkou se podívejte na http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10169534665-partnerske-vztahy-aneb-navod-na-preziti/208572231000005-lide-kolem-vztahu-jak-resit-konflikty-s-nimi/ Něco má v rukách Vaše žena… S tchýní můžete promluvit o tom, jak to vnímáte, co to dělá s vašim manželstvím… moc bych si od toho ale neslibovala – třeba je to to, co ve svém patologickém uvažování chce… Pak je na vás, abyste se choval, jak je to pro vás ok. Pokud možno, aby vaše přesvědčení, pocity a chování byly v souladu. Je možné, že by za tím účelem byla vhodná návštěva psychoterapeuta (mmj. spolupráce ženy by se hodila). Držím palce.