Dobrý den, mám dotaz ohledně vstahu… Mám celkem dobrý život (jak pro koho, ale pro mě ne). Přítel se odstěhoval do zahraničí a já již pomalu zjišťuji že bez něj nemohu být. Už zařizuje i bydlení, jenže je problém v tom, že mi teprve bude 17let. Chtěla bych v tom zahraničí začít nový život, ale jak mám říct rodičům, že končím se studiem a odstěhuji se k němu?

Milá Katy, podle zákona jsou tví zákonní zástupci rodiče, pokud tedy pojedeš do ciziny před 18rokem bez jejich souhlasu, je to zcela mimo zákon… a rodiče v podstatě dát souhlas nemohou, protože tak nemohou naplnit péči o tvůj vývoj dle zákona o rodině… nemoci žít bez heroinu nebo bez přítele je projev závislosti… rozhodně ne dospělosti a samostatnosti. Takže doporučuji, popasovat se se svou závislostí, dokončit školu kvůli sobě…. a s přítelem být na skypu a o některých víkendech a prázdninách… Držím palce.