anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den nemám důvod proč dál žítvšichni mě nenávidí a máma se ke mě chová jako k cizímu už nemám důvod proč dál žít poradte m prosím

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
MIlý Tramn, život vás zkouší a prověřuje… bolest, kterou způsobuje led či nepřátelství od rodičů bývá skutečně moc silná a člověka často deformuje a jeho vztah k životu. Nedejte se. Nenechte si vzít život, který k vám skrze mámu přišel, ale který patří Vám a Bohu (nebo Vesmíru – říkejte té tvořivé a milující síle dle vlastního uvážení) POtřebujete najít cestu, jak to zvládnout. Budete-li chtít, můžeme se sejít na skypu nebo fb. Nedejte se a opatrujte se.