Dobrý den, poslední dobou trpím depresemi kvůli otazkám, co se stane 21.12 2012, jestli zanikne naše civilizace..Nemůžu ani spát, nemůžu ani myslet na něco jiného, prosím poradtě mi.

Milá Markétko, 21.12. se nestane nic mimořádného. Vraťte se k sobě, nenechte do sebe vstupovat všechna ta sugestivní proroctví. Pustte ten strach. Vemte to tak, že i kdyby se to stalo, nemá smysl se ted strachovat. Jestli se chcete zabývat kosmologií, civilizací, klimatologií, energiemi, bežte na to nejprve od ukotvení se v sobě, zbavení se strachu… a skutečné poznání. Vyhněte se manipulativním silám, mmj. rády užívají strach… Důvěřujte, že vše, co se děje, je v pořádku, i zánik patří k vývoji – viz. proces Fenixe. Duše, energie je nesmrtelná. Strach je potrava pro destruktivní síly. Důvěřujte ve své napojení na lásku a světlo.