anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den,,prosím moc o radu..napomenula jsem partnera,když káral našeho šestiletého syna,,přišlo mi to nepřiměřené a na hranici k lidské důstojnosti,,řekla jsem mu,že tomuhle se říká šikana..on se asi urazil..nemluví,neusmívá se..je mi z toho moc smutno,,ale myslím,že jsem udělala dobře,ale chtěla bych,aby i on chápal,že si nemůžeme dovolit dělat takovéto chyby,,ty děti jsou malé jen jednou a pak vyrostou a nejdůležitější je mít s nimi dobrý vztah..co mu mám říct,aby si to nebral tak strašně osobně ? (máme čtyři děti)PS: nemohla jsem to přečkat a promluvit s ním až pak…potřebovala jsem ho zarazit,,aby syna už dál netrápil,,když jsem viděla,,že pláče a má s tím sám spoustu starostí..děkuji za odpověď V

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Volavko, nějaký rok s ním už žijete, budete ho znát lépe než já… Principielně, řekněte mu to, co cítíte, oceňte jeho zájem o výchovu, pokuste se pojmenovat, že chápete, že to co udělal, udělal proto, že mu záleží na synovi… Když budete mít spolu hezkou chvilku, mluvte s ním o vztahu k dětem, oceňte, co dělá jako táta dobře, kladte otázky, co si myslí o tom a tom, jak se cítil jako dítě, v čem vy vidíte úskalí… naslouchejte… mluvte o svých pocitech. Přeji vše dobré.