anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den také mám problém ale nerada bych aby to četl někdo další daly by se zaslat podrobnější informace soukromou poštou?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Báro, když jste o svých pocitech a svém vztahu k tomu jménu nehovořila s kamarádkou dříve, je třeba vzít tuto záležitost jako fakt – nehodnotit, co se dělá a co se nedělá a uznat právo kamarádky na výběr jména. Její dítě se narodilo dříve a to je fakt… S tím je třeba se smířit! Až se vaše dítě bude chystat narodit, otevřte své srdce i hlavu jménu, které s ním bude v harmonii. Je dobré umět nechat věcem volný průběh a nelpět na svých představách (je možné, že i pak budete mít pocit, že Natálka je to pravé jméno, pak dáte jméno natálka). Bylo by fajn, kdybyste k dceři kamarádky měla hezký vztah a to krásné jméno ji přála a viděla, že to jméno ji patří…