anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dorý den,můj problém je dosti zvláštní a poslední dva roky obtěžuje i mé nejbližší. Jsem třetím rokem na mateřské a mám ještě sedmileté dítě z předchozího vztahu.Bude mi 27 let. Vlastně si myslím,že jsem v neustálém stresu,hlavně z přítele,který chodí do práce,ale rodině se po té vůbec nevěnuje. Chodí sportovat a užívat si na akce s přáteli,mě sebou brát odmítá,že prý se potřebuje odreagovat a spolu jsme pořád. Přítel je abstinent,nekuřák,ale necítím z něj,že by nás miloval a potřeboval ke svému životu. Nepohladí mě,nepolíbí…neustále si ze mě utahuje… Z toho daný probblém asi vyplývá…i já mám potřebu se odreagovat a uvolnit se…a tak jednou za dva tři měsíce vyrazím….ale je mi jedno s kým…toužím jít s přítelem..ale bohužel a navíc vždycky se někdo najde,dám si skleničku a pak už se nedokážu ovládnout a zastavit dokud se úplně neopiju.Dělám ostudu sobě,rodině …a hrozně mě to mrzí,stydím se a říkám si,že už nikdy nikam nepůjdu…ale to taky nejde pořád a není to řešení.Myslíte si,že se jedná o nějakou nemoc nebo dokonce alkoholismus,že bych měla vyhledat odbbornou pomoc s osobním kontaktem….Prosím poraďte,už je to neúnosné,poslední měsíce neustále brečím a občas se tyto nálady vystřídají se spoustou elánu…ale velmi zřídka.Moc děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Jani, 1. nepijte – alkohol vám hezčí život nezařídí. Váš způsob pití ukazuje na problém s alkoholem… 2. nepohlazená a nemilovaná žena je ostuda muže… (najděte si něco o citovém anorektikovi) 3. pokud vaše dialogy nevedou k rozumnému řešení a vylepšení vztahu, můžete navrhnout poradnu … pokud nic, nezapomeňte: 4. máte právo se bavit, vyměnovat si s lidmi to hezké… když to nejde s manželem… Máte v sobě smutek, který je pochopitelný, proto pláčete, postupně doplačte a přijměte to, že máte dítě s mužem, který s vámi nechce vyměnovat to hezké a je otázka, jak si vás váží… Přeji vše dobré a držím palce.