Dobrý večer, potrebovala bych poradit. Mám skoro 2 roky pritele kamarada nevim jak to presne nazvat. problém je v tom , že se chovame jako by jsme spolu chodili.. piseme si a spime spolu. Strasne jsem si na nej zvykla. Myslim si že i on je na me zvykli je nam spolu dobre jen jediny problem ty 2 roky co se scházíme má už 5 let pritelkyni. Nikdo o ni hezky nemluvil vim o ni ze je bohata a a vzdelana muj "kamarád" dokonce spolupracuje i sjejim tatinkem. Myslite, že se ho mám zeptat ? jak to vidí dal ? víte, mam strach, ze si vybere ji ae ja ten tlak ze je s ni kdyz neni semnou nesnesu :-/ jsem z toho už vazne zoufala miluji ho :( prosim poradte co mam delat chci ho jen pro sebe pokud to jde. dekuji za odpoved

Milá broučičko, nu, nějak jsi se octla v milostném trojůhelníku. At je holčina jaká je, tak on s ní je, at k tomu má důvody všelijaké. Ptejme se na to, na co chceme skutečně slyšet odpověď. Můžu ti popřát, abys našla v sobě sílu a odvahu přijmout obě odpovědi a teprve pak se poptala. Vnímej, zda ti vztah více dává než bere… Máš ještě kus cesty před sebou, než se to vyřeší… (a pamatuj, že nejednou se stává, že když vztah začne trojúhelníkem, trojůhelníkem i končí) Držím palce.