anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, Mám problém s přítelem, najednou se změnil. Začal po mě křičet kvůli hloupostem, začal být nepříjemný a vůbec ho nepoznávám. Ukončila jsem to i když nerada. Za asi 2 dny mi napsal jak moc chce být znovu se mnou a jak moc si mě bude vážit. Přijela jsem tedy za ním a zase na mě jen křičel a vše mi vyčítal. Pokaždé mi přez internet píše jak moc mě chce zpět, že se změní apod. Od té doby co jsme se rozešli jsem se začala vídat s kamarádem, který má veliký zájem a je velmi milý. Ale já mám v srdci pořád toho přítele, který mi začal nadávat. Rodiče mi říkají, ať jsem s tím kdo se teď snaží a ať na toho prvního zapomenu, že vše přebolí. Ale on mi pořád píše a pořád mi plete hlavu. Nevím co mám dělat, těžká situace, pořád ho mám ráda, ale nechci se trápit tím že budu poslouchat jak jsem neschopná. Děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
MIlá Kači, máš naštěstí dost sebeúcty, že jsi ukončila vztah s mužem, který se k tobě nechová hezky a neváží si tě. Doporučuji, aby jsi se k němu nevracela, pokud neuvidíš konkrétní kroky k jeho změně. Patrně spolupráce s psychologem, psychoterapeutem – můžeš tam zajít na poprvé s ním a pak třeba na šestou schůzku… (mmj. by bylo dobré, aby si odpověděl, co je milovat, co je vlastnit. Co ho vede do toho křiku; vyjimečně může být příčina i fyzická nemoc) Pokud nebude spolupracovat, pak je třeba ze srdce ho propustit, ponechat lásku, ale propustit na všech úrovních a své srdce uzdravit a udělat volné pro novou lásku. (léčebná meditace bývá fajn…) Držím palce a přeji vše dobré.