Dobrý den,máme s přítelkyní problém ve vztahu.Jsme spolu už 4 roky.Vše bylo pěkné až do doby asi před půl rokem.Zdá se jakoby náš vztah nabral úplně jiný směr.Hádáme se kvůli každé blbosti a intimní soužití také moc nefunguje.Moc se mi líbí a přitahuje mě,ale z její strany mi to tak nepřijde,je chladná.Když dojde na sebemenší problém zvyšuje na mě hlas ale,snažím se vše řešit v klidu,ale když se stane to,že jí něčím naštvu ještě více tak mě uráží a jedná se mnou vulgárně…já jsem jí za celou dobu špatné slovo neřekl.Vyčítá mi věci které sama dělá a když na ně upozorním tak je zase zle a já jsem ten špatný.Také je hrozně žárlivá,ale když já jevím nějaké známky žárlivosti ona začne říkat jak ji nevěřím a to vede k hádce.Když dojde k nějaké hádce a ona začne být hnusná řeknu jí at se mnou tak nemluví,ale tím ji ještě víc naštvu a povídá že jí nebudu říkat co má dělat.Já jí miluji,chci s ní být ale štve mě jak mě nerespektuje.Poradte prosím.Děkuji za odpověd

Milý Honzo, je od vás hezké, že ji milujete a máte trpělivost… je zvláštní, že se její chování změnilo… určitě jste se ptal, co se změnilo… jak vnímá váš vztah… Možná se změnil její vztah k Vám… asi přestala milovat… :( – bohužel tam někde vidím centrum problému… i když to nevyslovila. … nezapomeňte milovat i sebe… Do láskyplného vztahu nepatří žárlivost, ječení apod. Neděláte-li to, nezasloužíte si to. Vypadá to, že slečna nerozumí základům spolupráce, jde ji více o boj… Můžete navrhnout společnou návštěvu poradny (můžete se obrátit i na mne). To, že přítelkyně má nějaký problém se sebou, není důvod, abyste jí byl používán… dle toho jednejte. Držím palce a přeji vše dobré.