Dobry den.. Je mi 25 a mam 37 rocnu kamaratku (kolegynu z roboty) ktorej by som velmi rad pomohol.. Ked bola mlada mala tazky zivot matka ju opustila, nevlastny otec im robil svinstva, a musela zit sama. Neskor narazala na zlych ludi ktori ju vydierali. Mala 7 rocny vztah ktory ukoncila lebo jej priatel bol (nepripraveny do spolocneho vztahu). Od vtedy nemala ziaden vztah citila odpor k muzom a hladala si len sexualne znamosti. Pred 2 rokmi jej zomrel pes ktory bol jej najlepsi priatel doteraz ma jeho fotku na svojom stole!.. Strasne ju to poznamenalo. Od vtedy je do seba uzatvorena je to Introvert nema vela kamaratov ani si ich nechce hladat, ale stale si niekoho najde a ked ju nepochopi a urobi nieco zle tak povie "no ten umna skoncil" a tak to robi dookola… Je blazon do energie, stale hovori o tom jak jej ludia beru energiu a potrebuje si ju dobijat.. Naucila sa rychle zabudat na neprijemne veci ale zabuda uz aj na tie prijemne, bud ma sklerozu, alebo si vybudovala v hlave blokadu na rychle zabudnutie zlych veci ale ked si spomenie je zle.. Nechce oslavovat ziadne sviatky, svoje narodeniny, vianoce atd.. no ja ju nechcem nechat samu.. Rozculuje sa nad zbytocnymi vecmi (v praci, v zivote) a nema zdrave srdiecko v poslednej dobe ju zacalo bolievat ked sa rozculi, potrebujem ju rychlo ukludnit no neviem jak nato, muzi u nej maju nizku hodnotu. Niekedy sa jej nemozem ani dotykat lebo ju to rozrusuje. Verim ze ma ma rada, pritahujeme sa je medzi nami iskra, uz sme spolu spali a nic sa nepokazilo teda dufam. Travim snou vela casu, pokial nechce byt zrovna sama.. Skoro stale len smuti, nikoho nechce, je vacsinou doma a sem tam vyjde von sa poprechadzat, velmi je citliva a lahko sa da vystrasit.. Som prekvapeny ze napriek tomu vsetkemu dokaze stale takto zit. Zhrniem to (Bezdetna, Bez rodiny, Introvert, nizsie sebavedomie (no je velmi sympaticka a chuda nema sa zaco hanbit), podcenovanie, nedosiahnuty sen, nedokoncena vysoka skola, lahko sa rozculi, ma zle spomienky z minulosti zvlast od muzov, smrt psa (jej najlepsieho priatela), bez blizkej rodiny) na pohlad vyzera velmi uzatvorena ale je dostatocne ukecana. Co mozem pre nu urobit, ako jej pomoct po psychologickej stranke, lubim ju aj napriek vekovemu rozdielu a bojim sa o jej buducnost.. ked jej niekdo nepomoze dopadne velmi zle :( a ja verim ze to dokazem, ja som kludny clovek a viem sa sebaovladat, snazim sa rozumne vyhladavat riesenia, zacal som sa zaujimat o psychologiu. Odbornu pomoc hladat nechce.

Milý Honzo, jste velmi vnímavý a citlivý člověk. Tak jako vy přejete přítelkyni pěknou budoucnost, přeju ji i vám. Cítím, že ji skutečně milujete, ale to často nestačí k tomu, aby se druhý změnil tak, jak si to přejete. Pokud přítelkyně chce něco měnit, je to její práce a vy můžete napomoci tam, kde to ona chce… Jestli tomu dobře rozumím, ona toho měnit mnoho nechce a nechce ani nic proto dělat… Můžete s ní tedy hovořit na téma co si přeje, jak vidí dál svoji budoucnost, co pro ni můžete udělat… a při tom nezapomínejte na sebe, že taky pro sebe můžete, přímo byste měl, něco chtít :) .