anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, asi pátým rokem trpím panickou poruchou a užívám Citalec. Před třemi lety jsem pravděpodobně v důsledku panické ataky spadla ze schodů a způsobila jsem si úraz hlavy, který odstartoval epilepsii. Celkem jsem měla 3 záchvaty a vždy byly tak silné, že jsem skončila na JIP. Panické ataky se výrazně omezily, ale téměř denně má potřebu se pozorovat, jestli se mi např. nemotá hlava, jestli mi není na omdlení apod. V létě se budu vdávat a mám z toho strach. Nejvíce se obávám obřadu, kde bude spousta lidí atd… Měla byste pro mě nějakou radu? Leník

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý O., je dobré věřit sobě, ale lidi jsme uděláni tak, že druhé lidi k životu potřebujeme, učíme se i o sobě skrze druhé lidi… Je zajímavé, že když člověk studuje architekturu či matematiku, rád a bez pocitu selhání se učí od lidí, kteří se tomu oboru věnovali již před ním (např. konzultuje s učitelem Einstainovu teorii). Dokonce se lidé nepokoušejí sami sobě vyoperovat slepé střevo. Tak až uznáš, že existuje člověk, který tě může inspirovat a třeba i chvíli vést na cestě seberozvoje (protože přecijen ví v té věci více než ty), pak přišel čas, požádat toho člověka o čas… Takže se nejedná o rozsah problémů, ale o… :) Přeji vše dobré