Dobrý deň! S priateľom chodíme spolu už 5 rokov, ale mám pocit, že to smeruje do záhuby… prvé 3 mesiace boli prekrásne, potom sa mi prestal venovať… už mám pocit, že si viac všíma iné dievčatá… že by radšej bol s krajšou, prsnatejšou a tak… zo začiatku mi vadili len erotické filmy, teraz už aj krajšie dievčatá odo mňa… mám pocit, že prídem o rozum!!! ja žijem len preňho, vnímam len jeho a to isté očakávam aj od neho… tak prečo to nechápe? Nechať ho nechcem, máme spolu 3ročného syna… ale hádať sa denno-denne tiež nemá význam… poraďte… som ešte normálna alebo nie? Je normálne, ak chcem, aby ma objal, bozkával, hovoril mi sladké veci? Alebo dnešným ľuďom už fakt záleží len na sexe? Pritúli sa, ale okamžite ma chytá len na určitých miestach… už sa cítim ako šľapka… ako prostriedok na jeho túžby… už ani neverím, že som žena… žena, ktorú niekedy niekto bude skutočne ľúbiť… ked sa hádame, vykrikuje, že som jebnutá, sprostá ženská, že sa mám ísť liečiť a ja už fakt neviem, čo mám robiť… je mi ťažko… poraďte…

Milá Moni, základním problémem pro Vás je to, že žijete jen pro něj. Sice hezká idea, ale to byste ten svět skutečně ochudila a sebe taky… Vaše očekávání jsou normální – to, co chcete, jsou obvyklé projevy lásky… Jen po zkušenostech doporučuji neočekávat to od něj – jinak se utrápíte… přijměte to, že je to člověk, který si vás neváží… násilím si to nevynutíte… Přijměte to, že chcete žít v rovnováze, že nemáte sloužit jako věc pro jeho potřeby…. pokud to dovolíte, ubližujete sobě i jemu (protože nedostane lekci, kterou potřebuje) Je to bolestné, ale jiná cesta pravděpodobně nebude. Držím palce.