Dobrý den je mi 13 let a jednou jsem hral kulečník na hrycz a potkal jsem se s 13 letou italkou po chvilce povidaní mi dala facebook a ja se po chvili divivani na jeji fotky zamiloval. ale ona je v italii a ja v česku . prostě to nezvladam prosím poradte děkuji

Milý Martine, co to znamená, že nezvládáš? Činíš zkušenost sám se sebou, zjištuješ, jak funguješ – že jsi se zamiloval při dívání na fotografii – stalo se to i jiným a došli k poznání, že je lepší milovat skutečného člověka (hezky zpracované http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/gott-karel/divka-z-obrazu-16015 )Martine, budeš se muset naučit se svým srdcem zacházet, aby nevyskakovalo tak snadno … O zamilovanosti se říká, že je to zamilování se do naší představy o ideálu o Lásce… Tak stáhni srdíčko k sobě… Držím palce.