Dobry den, je mi 16let a jeste nikdy jsem nemel holku, bojim se ze zustanu sam. Jsem osklivy a nemam rad ani sve vlastni chovani, snazim se zapadnout mezi ostatni, ale nejde to, proste jsem jiny, uz od mala, na zakladce jsem byl sikanovan… Mam par kamaradu, ale zadnemu z nich nych se nesveril, rodicum take ne… Kdyz se nejaka holka dozvi, ze se ji libim, tak se mi zacne vyhybat obloukem,ze pry za nemi az moc dolezam

Milý neznámý, nabízím ti k zamyšlení jeden citát: "Jak mne může milovat někdo jiný, když já sám se nemám rád." Věř tomu, že člověka dělá hezké to, co z něj vyzařuje (Belmondo, Miroslav Vladyka, Zuzana Bydžovská, Miloš Kopecký) Je třeba mít rád své tělo, protože to ti umožnuje tady fungovat – nauč se na sebe dívat se zalíbením… sedni si před zrcadlo, pohlad se… poděkuj svému tělu, že ti slouží a slib mu, že se o něj/sebe postaráš… Pořid si knihu Miluj svůj život… Ohledně uzdravení z následků šikany tě může inspirovat: http://www.rovena.info/jak-se-vyrovnat-s-sikanou-z-detstvi.html Pracuj, prosím tě, na sobě, abys měl rád i svou odlišnost (mmj. co to je?) – vždyt svět je právě fajn díky tomu, že nejsme stejný… Spolupráce s psychologem by mohla být také fajn. Miluj bližního svého, jako sebe samého. Držím palce.