Prosím o radu zamiloval jsem se do matky svého kamaráda. Je mi 16 let. Chtěl bych být pořád s ní je úžasná,chtěl bych se s ní i milovat. Mám jí to říct a jak? Co mám dělat nevím. Moje mamka mi umřela. Žiji s tátou a jeho přítelkyní.

Milý Leoši, joj – to je situace – dost prekérní ;) . Sám tušíš souvislosti – co s tím však nyní – hmm… Principiálně je dobré za svými hezkými city stát a říci o nich dotyčné osobě – v tuto chvíli však trochu váhám… – víš, neznám celou situaci, jaká je ta paní, jak se vídáte s kamarádem a s jeho mamkou… … Každopádně by bylo dobré, aby jsi s někým o svých citech hovořil… Příběhy lásek bývají skutečně různé a soudit se je neodvažuji. Když se rozhodneš sdělit ji, co k ní cítíš, musíš být připraven na různé reakce – jedna z možností je, že bude v rozpacích a své chování pozmění… jak? těžko říci… zda tu informaci podrží v sobě nebo ji sdělí kamarádovi – to je taky nejisté… (snad udrží v sobě :)) Kdybys chtěl, můžeme si zavolat (stačí, když mi pošleš na email telefon a pak ti můžu zavolat…). Držím palce.