anonym Personál zeptal se před 13 roky
Velmi pekne Vas prosim o radu. Chcem sa spytat, ci ma zmysel bojovat este o muza, ked mi dal jasne najavo ze uz nevladze vo vztahu so mnou. Mam svoju hrdost, a ani LASKA ma nepresvedci, ze zena ma behat za muzom, hlavne ak pochybil on. Ale stale je tu pochybnost, ci som urobila vsetko spravne…. Prezili sme spolu krasny cas, aj ked to nebol ani pol rok, bolo to velmi silne. V poslednom case bolo moje zlaticko velmi znicene, myslim ze mu kleslo sebavedomie kvoli financnym problemom. Tiez zacal byt dost ziarlivy, stale mi vsetko kontroloval. Ja si ho vzdy zastavam, vo vsetkom podporujem, som optimisticka, moja rodina ho prijala vyborne. Ako dovod rozchodu uviedol, ze ma sice miluje, ale ze mi nedokaze verit, a ze vraj si najdem lepsieho. To ze mi nedokaze verit vyplyva podla mna z toho, ze videl vo svojom zivote velmi vela nevernych zien – babka, mama, prva laska…pruser vsak? Velmi ho lubim, rozchod strasne boli, prosim poradte mi ako zlepsit situaciu…dakujem moc J Ste super J

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Zuzko, minulý týden jsem slyšela mluvit jednu kartářku o tom, že se jí ženy ptají: Vrátí se? Odpovídala, že pravděpodobnost je maximálně 1:2o. Vidím to podobně… Z Vašeho psaní cítím lásku a snad i lásku z jeho strany, ale to bohužel není záruka štastného vztahu… základ je, že se člověk pro vztah rozhoduje a plyne v něm, věří mu… O lásku se nebojuje, ta plyne, nedělejte něco, kde cítíte odpor… Když přijde čas, kamarádsky se ho poptat, jak se má, pak to udělejte… to může být za několik měsíců, žijte, rozhlížejte se… Přeji vše dobré…